بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

//bayanbox.ir/id/3413777396961360951?view

نام اپیزود : شورش

تاریخ پخش: 21 و 29 جولای و 8 آگوست 1994

ترجمه و تلخیص : محمد ارشیا

اگر شما نیز بخشی از گروه نخست پاور رنجرز بودید , زمانی که این آرک سه قسمتی پخش شد, فکر میکردید این داستان نوشته شده است تاشما عقلتان را از دست بدهید . ساختمان کوچک حماسه ی خط داستانی ما در "قیامت" و "شورش" ,تنها یک بازی بود برای تعویض رنجر ها , جهان آن ها و البته ما طرفدارران . این فصل دوم ویژه بود , و به این ترتیب تمام چیز های قدیم کنار گذاشته شد . تبه کار جدید , لرد زد , میپذیرد Rita Repulsa به زباله دانی فضایی او باز گردد . اوتصمیم میگیر قلعه خود را تغیر دهد وهیولایی بسیار قوی خود را میسازد.

برای رنجرها , Dinozords آنها به دست Zedd's Pirantishead ناتوان شده بود , و درنتیجه , Zordonتوانست Zords جدید خو را معرفی کند - Thunderzords ."شورش" داستانی بود که یکی از ترسناک ترین تبه کاران تاریخ پاور رنجرز را معرفی کرد , تبه کاری که لا اقل برای مدتی کوتاه تصور میشد میتواند خطری بسیار جدی برای دنیای پاور رنجرز باشد . او آنقدر به شکست دادن پاور رنجرز نزدیک شد که توجه آنها را به داشتن یک zods جدید جلب کرد !

شورش اپیزودی شگفت انگیز بود که تحولی عجیب در بین داستان های ساده وسر راست  پاور رنجرز ایجاد کرد و به راستی انقلابی در تمامی تاریخچه بود , فقط کافیست یکبار دیگر ربات ها و اژدهای ساده آن اپیزود را به یاد بیاورید تا مطمئن شوید آنچه عامل اصلی لذت بردن شما از یک اثر است نه جلوه های ویژه پر زرق وبرق که داستان سرایی عجیب آن است .

مطالب مرتبط :

پاور رنجرز 20 ساله شد !

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • محمد ارشیا

نظرات (۲)

  • ونداد صفاییان
  • لینکشم میزاری
    راستی میشه بگید بعد وارد کردن یوزرنیم و پسورد لفیا لینک چگونه با پریومش میشه دان کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی