بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

پاور رنجرز

20سال پیش در چنین روزی یک گروه پنج نفره از نوجوانان ویژه تشکیل شد که پس از سال ها همچنان درعرصه رسانه پیشتاز است.

بله , 28 آگوست نشانه سالگر 20 سالگی پاور رنجرز است , تابه امروز , در زمانی که اپیزود افتتاحیه "Mighty Morphin Power Rangers" با عنوان "روز تعامل" واپیزود های بعدی آن  ساخته شده , مجموعه کم خرجی که ابتدا پایه گذار سبکش ژاپن بود وسپس آمریکا به تقلید از شرق شروع به استفاده از این ساختار نمود , هیچ دلیلی وجود نداشت که فکر کنیم پاور رنجرز پر بیننده خواهد شد -اما مشخص شد این مجموعه همان چیزیست که کودکان همیشه منتظرش بودند .مجموعه ای که به یکی از موفقترین داستان های دهه 90 و دوره 20 ساله پس از آن تبدیل شد , با رگباری بی پایان از اسباب بازی, 2 فیلم بلند سینمایی , و مجموعه ای که همیشه در حال تکامل است و تا کنون بیش از 750 اپیزود را به چشم دیده است. 

بالون نیز از مدتی پیش همچون بسیاری از خبر گزاری های فعال در این عرصه در پی تدارک برنامه هایی ویژه برای این روزمهم بوده است . روزی متعلق به یکی از برترین مجموعه های تاریخ که کودکان بسیاری درجهان با آن بزگ شده اند . ( در ایران نیز چند سالی است پاور رنجرز به لطف رونق شرکت های نمایش خانگی از جمله "ایرانیان" دوبله , پخش و البته مشهور شده است) آنچه امشب وفردا از پاور رنجرز درسایت قرارمیگیرد هدایای کوچکی است برای تولد این نوستالژی دوست داشتنی . مقالاتی همچون برترین اپیزود هایی که درطی این 20 ساله پخش گردیده والبته صحبت های ستاره های جدید مجموعه برای 20 سالگی پاور اونجرز . همچنین نقدی بر مجموعه جدید آن ;درپایان نیز خبری مهم برای هوادان پاور رنجرز خواهیم داشت .

Happy 20th Anniversary, Mighty Morphin Power Rangers!

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • محمد ارشیا

نظرات (۲)

من که فکر میکردم تازه 10 ساله شده
من وقتی بچه بودم عااااااااااااااااااااااااشقش بودم خیلی دوسشون داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی