بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

//bayanbox.ir/id/7591055966734943007?viewترجمه و تلخیص : محمد ارشیا

نخستین چیزی که در خرید هر محصول فرهنگی جلب نظر میکند , بسته بندی یا جعبه آن است , معمولا شرکت های مشهور رسانه ای محصولات خود را با بسته بندی های متفاوت عرضه میکنند , گاه این بسته بندی ها مخاطب عام دارند و گاه به مناسبت هایی خاص وبا سر وشکل خاص در تیتراژ محدود منتشر میشوند .مهمترین جایگاه معرفی چنین نسخه های ویژه و شکلیی , نمایشگاه ها وجشنواره های مرتبط با محصولات فرهنگی هستند . پاور رنجرز نیز از این قاعده مستثنا نبوده وامسال در نمایشگاه کمیک کن کلکسیون 20 ساله خود را به مناسبت سالگرد مجوعه معرفی نمود . 

این مجموعه که شامل دوفیلم اصلی سینمایی و مجموعه 20 ساله است به طرز نبوغ آسایی در کلاهخود رنجر ها قرار گرفته است . طی مصاحبه ای که با " برایان وارد " مغز متفکر این مجموعه صورت گرفته است , وی توضیح داده که چقدر بر روی این کلاهخود ها کار کرده اند تا هم طبیعی به نظر برسند وجذاب باشند وهم به ریشه ها وفادار بمانند . طبق گفته او بیش از شش ماه تنها بر روی بسته بندی این اثر کار شده است . وارد این را نیز اضافه کرد که هر کلاهخود 10 دیسک را در خود جا میدهند وعلاوه برآن هدایای دیگیری ببه مناسبت 20 سالگی پاور رنجرز برای طرفداران تعبیه شده است که از آن ها میتوان به آثار هنری وکمیک بوک ها اشاره نمود.

با توجه به اینکه این مجموعه بسیار گران قیمت خواهد بود و البته مخاطبان خاص (طرفداران سر سخت پاور رنجرز ) را تشکیل میدهد , درتیتراژ محدود 2000 عنوان و طبق گفته عوامل تهیه در تاریخ 3 دسامبر 2013 عرضه خواهد شد .مجموعه ای که قرار است تمامی زیر و بم دنیای پاور رنجرز را پوشش دهد و بیش از 270 ساعت ویدیو با کیفیت و سرگرم کننده را از تاریخ رنجرها به همراه خواهد داشت .

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • محمد ارشیا

نظرات (۱)

خیلی ممنون عالی بود من عاشق پاور رنجرز هستم یعنی (طرفدار سرسخت پاور رنجرزم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی