بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

من "نفرت انگیز2" اثبات کرد که طلسم دنباله های ناموفق هالیوود قابل شکستن است,انیمیشنی که هم تحسین منتقدان رابرانگیخت وهم با فروش 805,801,135 دلاری خود نه تنها پر فروشترین انیمیشن فصل تابستان شد , رکوردی باور نکردنی نیز در فهرست پرفروشترین انیمیشن های تاریخ به جا گذاشت . تصاویر هنری این عنوان که ازمدتی پیش به صورت جسته وگریخته درفضای مجازی پخش شد , بالاخره تکمیل گردید تا باز هم احساسات هواداران را  برانگیزد .در ادامه توجه شما را به مجموعه کامل این تصاویر هنری جلب میکنیم .

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

تصاویر هنری من نفرت انگیز 2تصاویر هنری من نفرت انگیز 2تصاویر هنری من نفرت انگیز 2تصاویر هنری من نفرت انگیز 2

  • ۹۲/۰۵/۳۰
  • محمد ارشیا

نظرات (۳)

چه تصاویر جالبی ممنون
باحال بودن
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی