بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

چندی پیش نخستین پوستر فیلم جدید پارک ژوراسیک با نام کامل "جهان ژوراسیک" که توسط مارک انگلرت و به صورت اختصاصی برای کمیک کان2014 طراحی شده، رونمایی شد. ماجراهای این فیلم 22 سال پس وقایع پارک ژوراسیک آغاز میشود، جایی که دانشمندان متوجه میشوند که اگر اشتیاهات پیشینیان خود را تکرار نکنند میتواند رویای پارک ژوراسیک را آنگونه که باید و شاید به واقعیت تبدیل کنند.

پوستر تازه اطلاعات بسیار مهمی را از فیلم فاش میکند، دایناسوری که بر رو یک وسیله نقلیه ایستاده و احتمالا فراریست و به طغیان دوباره دایناسورها اشاره دارد، با این حال بالگردهایی که درپس زمینه پوستر مشغول ساخت وساز پارک جدید هستند بر اصرار بی‌جای دانشمندان روی بازآفرینی دایناسورها حتی در شرایط خطر تاکید دارد.

از بازیگران این نسخه از فیلم که قرار است در سال آینده عرضه شود میتوان به کریس پرات اشاره کرد که سابقا او را در فیلمهایی نظیر محافظین کهکشان و مردعنکبوتی دیده‌ایم. همچنین کارگردان این فیلم کالین ترورو است که کمدی تحسین شده‌ی الیمنی تضمین نمیشود را در کارنامه خود درارد. قسمت پیشین پارک ژوراسیک که در سال 2001 و توسط جو جانستن (کارگردان کاپیتان امریکا) ساخته شد آنچنان شکست عظیمی خورد که ساخت قسمت بعدی را تا چیزی بیش از ده سال به عقب انداخت. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی