بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

مجموعه لطایف کمیک بوکی-بخش اول

رفتیم غار علیصدر به رفیقم خفاش نشون دادم،

میگه: وای خفاشه؟!

میگم:پ ن پ! بتمن بود،اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلأ!!!

٩(●̮̃•)۶

دارم بتمن میخونم دوستم اومده میگه:این کمیکه؟

میگم:پ ن پ!انیمیشنه<روی ماه تورودید خشکش زد فریماش زدبیرون! 

٩(●̮̃•)۶

تو کارتونهای زمان بچگیمون>>

تارزان لخت بود،
سیندرلا ۱۲ شب به بعد میومد خونه،
پینوکیو دروغ میگفت،
بتمن با سرعت بالای۲۰۰ مایل بر ساعت رانندگی میکرد سفیدبرفی توی یه خونه با هفت تا مرد زندگی میکرد و ملوان زبل پیپ میکشید و تاتــــو داشت...
پس خداییش تقصیر ماها نیست.الگوهامون مورد داشتن !

٩(●̮̃•)۶

بابا خوش به حالتون باباتون فقط کولرو خاموش میکنه
بابای من هر چی لامپ میبینه خاموش میکنه ....هیچی دیگه تو تاریکی مطلق عین بتمن با خفاشا زندگی می کنیم ادیسون کجایی ببینی؟؟؟؟

٩(●̮̃•)۶

داشتم از درد به خودم میپیچیدم ! بردنم اورژانس ! پرستار اورژانس با ناز و عشوه بهم گفت : آخی معلومه خیلی درد داری !؟ واسه همین داری تقلا میکنی دیگه !؟
من هم گفتم : په نه په هالک شکست ناپذیرم ! این حرکات هم موقع تغییر شکل طبیعیه ! شما نگران نباش !

٩(●̮̃•)۶

وااااای چندوقت پیشا یه دونه رتیل ازین گنده هاش نیشم زد!!!از اون موقع که از بیمارستان مرخص شدم منتظرم مث اسپایدرمن یا حداقل رتیل من یا دیگه هیچی نشم هالک بشم.نچ...خبری نشد.
نکته اخلاقی:در روز سه بار مسواک بزنیم و ماشین لباسشویی رو خودمون روشن نکنیم!!!

٩(●̮̃•)۶

ﯾﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺖ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻩ، ﺑﺮﮔﺘﻮ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺩﺭﯼ ﻭﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﭘﺮ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺘﻮ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﺪﯼ،ﻫﻤﻪ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﮐﺎﺵ ﺟﺎﺕ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﻣﻠﺘﻤﺴﺎﻧﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺳﻮﻧﯽ...
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺳﻮﭘﺮﻣﻨﯽ،ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ!

٩(●̮̃•)۶

اخ اخ چقدر منو با اقا لولو اقا دزده میترسوندن.
الان به بچه فامیل می گم اقا خرسه میادا!!!!!
میره لباس مردعنکبوتی میپوشه میاد کوش می خوام بکوشمش.
من موندم ده نودیا چه جوری بترسونیم؟؟؟؟؟

٩(●̮̃•)۶

من
پینوکیو
ملوان زبل
سیندرلا
زی زی گولو
نمو
پت و مت
مردعنکبوتی

بتمن

سوپرمن
شرک
سندباد
آلیس
آن شرلی
میکی موس
کوزت
آل پاچینو
جنیفر لوپز
تام کروز
برادپیت
آمیتا پاچان
مدونا
تام هنکس
سیلوستر استالونه
جت لی
بروس لی
جان وین
غضنفر و بقیه بروبچ تصمیم گرفتیم بهت بگیم:(((((ســــــرکـاری)))))

٩(●̮̃•)۶

دیروز تو مترو یکی اومد از این اسپایدرمن چسبونکی ها بفروشه،
پرتش کرد بخوره به شیشه همه ببینن،
.
.
.
زارت مثه تف خورد تو صورت من!
3 نفر از کسایی که دیدن خریدن کصصصااافطططاا :|

٩(●̮̃•)۶

اولای عید تلویزیون اسپایدرمن3 رو نشون میداد. پیتر پارکر یه حلقه رو میده دست صاحب رستوران، میگه: اینو واسه نامزدم خریدم وقتی اومد نشست پیش من، بیاریدش.
صاحب رستوران میگه: میخوای ازش خواستگاری کنی؟
میگه آره!!

٩(●̮̃•)۶

طرف اسم وبشو زده(گاوی که زیر شکنجه صاحبش سیگاری شد)
حالا گیریم که واقعا شده باشه.بدبخت با چی سیگار دستش بگیره.سم داره.دست که نداره.
هم اکنون حالت:
من:|
گاو:|
صاحب گاو:|
سازمان ملل متحد:|
سازمان حفاظت محیط زیست:|
سیگار:|
آل کاپون:|
لوک خوش شانس:|
انجمن حمایت از حیوانات:|

٩(●̮̃•)۶

حتی لوک خوش شانس هم

همیشه آخرش تنهایی سمت غروب میرفت
بـا ایـنـکـه لـــوک بـــود
بــا ایـنـکـه خـوش شـانــس بــود !!!

٩(●̮̃•)۶

هههههههههههههههههه
عاغا نشستیم با خانواده داریم لوک خوش شانس میبینیم داداش کوچیکم برگشته میگه: میگما دماغ بابا شبیه دماغ سگ لوک خوش شانسه......... هیچی دیگه بابا ترور شخصیت شد....
من_______________
بابا(((((((((((((((
داداشم)))))))))))))
تازه مامانم برگشته میگه بی تربیت این چه حرفیه؟
پررو به مامانم میگه خب چیه مگه؟ نگفتم که باباشبیه سگشه گفتم دملغش شبیه دماغ سگشهههه
و در اخر لوک خوش شانس:|||||||||@@@@@@@@

٩(●̮̃•)۶

من تازه فهمیدم اینایی که میرن تو افغ(اوفغ-عوفق-افق-و...)محو میشن از کی الگوبرداری کردن.
لوک خوش شانس...
فکر متفکر من دارم اخه:)))

٩(●̮̃•)۶

اولین کسی ک تو افق محو میشد یادتونه کی بود؟بعععععله لوک خوش شانس،واسه همین باید بهش لقب "پدر محو شدن در افق" رو بدیم.

٩(●̮̃•)۶

من موندم الان این رابینسونه ایرانسل داره به کنار . . .
ایرانسلش به تلفن ثابت چطوری وصله خو به کنار . . . 
اون تلفنه سیمش کجاست کاری نداریم . . . 
یه منشی داره که انگار اسب لوک خوش شانس قبل در افق محو شدن یه لگد به فیسش زده بازم به کنار . . . 
یعنی اونقدر پول داره که یه مرغ بخره ؟؟؟
فک کنم تو تبلیغاتای بعدی یه پرایدم کنارش باشه !!!
رایتل حتی !!!
شاید فیسبوکم داشته باشه ما نمیدونیم !!!

٩(●̮̃•)۶

  • ۹۲/۱۱/۲۱
  • محمد ارشیا

کمیک

کمیک استریپ

کمیک بوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی