بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

پس از سه ماه بالاخره تصمیم گرفتیم که فعالیت بالون را این بار بر اساس نظرات خود شما و با مشارکت خوانندگان از سربگیریم. همانگونه که پیش از این نیز گفته بودیم قرارشد که بالون تا انتهای پاییز امسال دوباره به روزگار اوج خود بازگردد، البته این بازگشت نه به معنی عقبگرد که به معنی ایجاد تغیرات اساسی در برنامه کاری بالون است.

چند وقت پیش نخستین نظرسنجی بالون از کاربران به عمل آمد که با توجه به نتایج این نظرسنجی "سرآغاز-جوکر" با 78 رای و "مردعنکبوتی:فصل نخست" با 63 رای به ترتیب در مقام اول و دوم قرارگرفتند.  نتایج این نظرسنجی به خوبی علاقه کاربران ایرانی به خواندن آثاری در رابطه با نحوه شکل گیری شخصیت‌های کمیک را آشکار میسازد.

با توجه به همین امر تصمیم گرفتیم به جای تمرکز بر ترجمه اخبار (که از طرفی بخش عمده فعالیت سایر سایتها به آن اختصاص یافته و از طرف دیگر برای خواننده ناوارد کاربردی ندارد) تمرکزمان را بر روی ترجمه آثار برتر (خصوصا عناوینی که جایگاه مناسبی برای شروعمحسوب میشوند) قرار دهیم.

در پایان باید بگویم که دلیل اصلی غیبت بالون در این دوماهه تمرکز و برنامه ریزی بلندمدت برای اتفاقی بی سابقه در وبسایتهای ایرانی بوده است که فعلا باید به نویدش بسنده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی