بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین بخشهایکمیک کان هر سال ارائه کمیکهای جدید با پوششها و کاورهای متفاوت است. هرچند که این عمل بررای فروش بیشتر انجام میشود اما بر ارزش خرید کار افزوده و برای هواداران و کلکسیون داران شبیه رویایست که به واقعیت تبدیل شده. حال کمپانی مارول پیش قدم شده و از اکران محافظین کهکشان استفاده کرده تا برای شخصیتهای اصلی این گروه کمیک اختصاصی منتشر کند و هوارداران نیز که ظاهرا حاضرند هر هزینه غیر معقولی را برای محافظین به جان بخرند، قرار است کمیکی را که کمتر از یک ماه از انتشار آن میگذرد را باز خرید کنند!

کاور جدید شماره نخست از راکت راکون که توسط اسکاتی جوان نوشته و طراحی شده و نقدهای نسبتا خوبی نیز تا کنون دریافت نموده به دست جف اسمیت سپرده شده تا حاصل این کاور زیبایی شود که میتوانید آن را در زیر مشاهده کنید. باید دید دیگر چه کمیکهای قرار است صاحب کاور جدید شوند و این کاورها تا چه اندازه میتوانند دل هوادارن را به دست بیاورند. ظاهرا تا انتهای کمیک کان امسال راه زیادی در پیش است!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی