بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۰
  • ۰

ساعاتی پیش پوستر اختصاصی تله فیلم جدید داستان اسباب بازی که به صورت انحصاری برای کمیک کان منتشر شده است توسط پیکسار انتشار یافت. این انیمیشن تلویزیونی که toy Story That Time Forgot نام گرفته است قرار است به زودی از شبکه abc آمریکا به روی آنتن برود.

برنامه های ویژه پیکسار برای این انیمیشن به پوستر شگفت انگیز فعلی ختم نمیشود و قرار است که اکشن فیگورهای رسمی آن در کریسمس سال جاری به باباز جهانی عرض شود. با این حال مهمترین حرکت پیکسار در حال حاضر برای کمیک کان 2014 انتشار پوستر این انیمیشن است که توسط مایک میگنولای معروف ( خالق افسانه‌ای پسر جهنمی) طراحی و رنگ آمیز شده است.

کنفرانس خبری این انیمیشن در کمیک کان 2014 قرار است روز پنج شنبه ساعت 11:15 صبح با حضور خبرنگاران و صاحبنظران در غرفه‌ی 6A برگزار گردد.

طبق آخرین اخبار منتشره قرار شده موسیقی این اثر توسط میشل جیاکینو، آهنگساز lost و toy Story of Terror ساخته شود. همچنین سرپرست نویسندگان این انیمیشن دریک تامپسون است که اثر خوبی همچون WALL-E را در کارنامه خود دارد. از صداپیشگان این اثر نیز میتوان به تیم آلن در نقش باز و تام هنکس در نقش وودی اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی