بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

من کی هستم

-آه!من کجام؟من کی هستم؟و این چیه که پوشیدم؟بسیارخوب،آروم.همه چیز از وقتی شروع شد که...

این درست همان جملاتیست که انتظار میرود کمیکی تحت عنوان "مردعنکبوتی شگفت انگیز-من کی هستم؟" با آن آغاز بشود. کمیکی که برای طرفداران حقیقی مردعنکبوتی به نگارش درآمده،و بناست در هفدهم اردیبهشت سال جاری توسط انتشارات مارول و به صورت دیجیتالی و رایگان منتشر گردد.

من کی هستم

من کی هستم

من کی هستم

من کی هستم

من کی هستم

  • ۹۳/۰۲/۱۵
  • محمد ارشیا

کمیک

کمیک استریپ

کمیک بوک

نظرات (۴)

  • سید علی غضنفری
  • خوب بود به وبلاگ من هم سر بزن
  • سید حمید رضافتوکیان
  • ممنون!ممطمئنا کمیک فوق العاده درمیاد!دست شمام بابت این پیش نمایش درد نکنه آقا ارشیاگرامی.
    WOW اصلا فکر نمیردم کمیکی راجبه مردعنکبوتی باشه که شخصیت اصلی درد بانک باشه! به نظر جالب میاد :)
    لطفاً بازم کمیک راجع به اسپایدرمن ، بزارید ، ولی تو رو خدا از اسپایدرمن جی نزارید!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی