بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

AVENGERS

به گزارش گیمفا-همانطور که خبر دارید امروز The Disney Infinity 2.0 به صورت زنده و رسمی در یوتیوب از عنوان جدید House of Mouse و همچنین عنوان Marvel Super Heroes رونمایی کرد.

مطابق با شایعات و اخباری که از سوی Disney Infinity منتشر می شد، طرفداران انتظار داشتند که عنوان Marvel Super Heroes در ماه آوریل به صورت رسمی برای پلتفرم های مد نظر منتشر شود. همچنین برای برطرف کردن این شایعات شرکت Marvel تیز تریلری از بازی به صورت رسمی منتشر کرد.

AC

بازی Marvel Super Heroes شامل هر دو شخصیت و کرکترهای villain و superhero می شود. داستان این عنوان توسط شخص معروفی در شرکت مارول با نام Brian Michael Bendis نوشته می شود.

از شخصیت های قبلی و معروف در بازی Marvel Super Heroes می توان Captain America, Black Widow, Hawkeye, The Hulk, Iron Man و Thor را نام برد. علاوه بر این شخصیت ها شرکت سازنده این عنوان کرکترهای جدیدی چون Groot, Loki, MODOK, Rocket Raccoon و Spider-Man را هم این ماه به لیست شخصیت ها اضافه کرد. برای اطلاعاتی بیشتر از سوی بازی و کرکترها می توان منتظر کنفرانس ها و تیزهای آقای Nick Fury در E3 امسال ( ۲۰۱۴ ) ماند.

A-C2

اولین پک بازی که به صورت آزمایش منتشر می شود، به بازی Marvel Super Heroes سه شخصیت با قدرت و ظاهر جدیدی را اضافه می کند. این سه شخصیتی که همراه با این پک به بازی اضافه می شوند، کرکترهایی نیستند چون: Black Widow, Iron Man و Thor. دو کرکتر از این ۳ شخصیت قدیمی هستند ولی شامل قدرت های جدید و بیشتری هستند. طبق گفته ی شرکت مارول و Disney Infinity پک های جدیدتری به غیر از این پک آزمایشی برای عنوان Marvel Super Heroes هم در راه است، که به زودی در آینده نه چندان دور معرفی خواهند شد.

کرکترها و پک ها و Toy Boxهای قبلی با نسخه ۲٫۰ هماهنگ سازی شده بوند، همچنین جهان و دنیا در این عنوان هم کاملا متفاوت بود. Toy Box جدید برای این عنوان شامل محتویات اضافی، تنظیمات و المنت ها و دنیا و جهان های بیشتری برای این عنوان می شوند. همچنین این Toy Box ها مانند قدیم توسط Marvel Universe ساخته و به صورت رسمی منتشر می شوند.

مقدار Level و مرحله بندی کاملا ارتقا داده شده که، به پلیرها این اجازه را می دهد به راحتی skill ها و قدرت های جدیدی را با Level های بیشتر به بازی و کرکتر خود اضافه کنند.

در مورد کرکترها و شخصیت های قدیمی Disney اصلا لازم نیست که نگران باشید؛ کرکترها و شخصیت های قبلی همچنین در دست ساخت و توسعه برای بازی هستند.

A-H

عنوان Disney Infinity 2.0 Marvel Super Heroes در پاییز سال جاری ( ۲۰۱۴ ) برای پلتفرم های PC, IOS, PlayStation 3, PS4, Wii U, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد گردید.

نسخه اورجینال یا خام بازی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ منتشر شد، مطابق با گزارش ها این بازی حدود ۳ میلیون نسخه فروش همراه با پک و محتویات اضافی به فروش رفت. مقدار هزینه و بودجه ای که توسط این سه میلیون نسخه به فروش رفته حدود $۵۰۰ میلیون دلار بود.

همچنین تصاویری جدید هم از شخصیت ها و جهان های بازی Disney Infinity 2.0 Marvel Super Heroes را در زیر می توانید مشاهده فرمایید :

A-H

A-I

A-I2

A-I3

A-T

A-T2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی