بالون

وبلاگ رسمی انتشارات بالون

نشریه بالون
کمیک فارسی
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۲۳ - محمدامین
    زیبا
  • ۴ آذر ۹۸، ۱۴:۱۶ - محمد صدرا عبدالعلی زاده
    عالی
دوستان ما
  • ۱
  • ۰

گرونیمو و بنجامین

طرفداران آمریکایی موش محبوب خبرنگار,گرونیمو استیلتون , سرانجام میتوانند درماه سپتامبر از ملاقات با شخصیت موردعلاقه خود در قالب DVD لذت ببرند. "عملیات شو فونگ فونگ " که نخستین قسمت از این مجموعه چهارقسمتی است در24 سپتامبر و با قیمت "$12.98" واردبازارهای آمریکا خواهد شد.

منگرونیمو استیلتونبع الهام این مجموعه از پر فروشترین مجموعه کتاب های مدرسه ای باهمین نام است . همچنین در سپتامبر 2009 یک مجموعه تلویزیونی موفق براساس این سری توسط دوکمپانی آتلانتیک انترتیمنت و مانس کاپ به کارگردانی گای واسیلوویش ساخته شد.

مجموعه جدید تقریبا شاهد حضور مهمترین شخصیت های این سری است که ازجمله آنها میتوان گرونیمو استیلتون وبرادر زاده 12 ساله او بنجامین اشاره نمود.لوکیشن های این مجموعه از دریاهای آزاد تا جنگل های آسیا را در بر میگیرد وشامل توقف هایی به جا درطی این سفرها برای اکتشافات جدید وجذاب و تشویق خانواده هابه بازدیداز اماکن مختلف جهان میباشد.

چهارقسمت این مجموعه شامل : "عملیات شوفونگ فونگ" که درآن گرونیمو برای بازیابی یک جفت مارمولک شو فونگ فونگ که به سرقت رفته اند راهی اعماق جنگل های بندل میشود ; "خانهآینده موش " که درآن گرونیمو به اجبار پروفسور چیزول میپذیرد خانه به هم ریخته خود را تماما به صورت خودکار و توسط یک ربات پیشخدمت سر و سامان دهد ; " پرونده گمشده " که گرونیمو و تیم کوه نوردی برای کشف راز ماجراجویی که مدت هاپیش بدون هیچ ردی مفقود شده است قدم به آفریقا میگذارند ; و " این مدال من است" که در آن گرونیمو میاموزد نیاز به دقت و یادداشت برداری بیشتری برای جلوگیر ازبردن اسکاپ توسط شرکت خبری رقیب , دیلی رت , دارد.

Geronimo Stilton , ابتدا درسپتامبر2009 درایالات متحده وسپس درایتالیا پخش شد ودرحال حاضر در120  کشورجهان پخش گشته است . همچنین تعداد کتاب های او از 50 عنوان گذشته است وبه طور کلی بیش از 26 میلیون جلد  کتاب از گرونیمو تنها درشمال ایالات متحده به چاپ رسیده است . برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی گرونیمو به نشانی : www.geronimostilton.com مراجعه فرماید.

  • ۹۲/۰۶/۰۴
  • محمد ارشیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی